Otázky a odpovede

Na tejto stránke Vám budeme prinášať zoznam odpovedí na veci, ktoré sa zvyknete pýtať alebo vám nemusia byť jasné.

 

1. Chcem si kúpiť viac dúhových krištáľov, brúsených gulí rôznej veľkosti, napr. tri gule o veľkosti 30 mm, štyri o veľkosti 20 mm a jednu o veľkosti 50 mm. V ponuke máte na výber, ako postupovať keď si chcem všetky kryštály vložiť naraz do košíka?

  1. V ponuke kliknite na Guľa brúsená (30 mm) (+2,70€), pod ponukou naľavo od tlačidla Do košíka napíšte 3 a kliknite na tlačidlo Do košíka.
  2. V ponuke kliknite na Guľa brúsená (20 mm), pod ponukou naľavo od tlačidla Do košíka napíšte 4 a kliknite na tlačidlo Do košíka.
  3. V ponuke kliknite na Guľa brúsená (50 mm) (+19,60€), pod ponukou naľavo od tlačidla Do košíka napíšte 1 a kliknite na tlačidlo Do košíka.

 

2. Hľadám určitý tovar alebo informácie, kde sa na stránkach najlepšie zorientujem?

  • Pozrite si Mapu stránok, tu nájdete zoznam všetkých kategórií tovaru, ktorý máme aktuálne v ponuke a zoznam stránok, kde nájdete potrebné informácie a údaje o fakturačnej adrese, mieste predajne, spôsobe dopravy, cene poštovného, obchodné podmienky, reklamačný poriadok a pod.
  • Na stránke Nové produkty nájdete produkty, ktoré sme naposledy dali na eshop ako novinky
  • Na stránke Naposledy aktualizované nájdete produkty, ktoré môžu byť nové alebo sme u nich upravili cenu, popis, obrázok a pod.

 

3. Od čoho závisí dodacia lehota tovaru?

  • Dodacia lehota tovaru závisí od viacerých faktorov. Tovar, ktorý máme priamo na predajni alebo v našom sklade, zvyčajne odosielame ešte v deň objednávky alebo na druhý deň doobeda (oba prípady platia pre pracovné dni, v prípade vytvorenia objednávky v piatok večer, tovar bude zaslaný až v pondelok), doba, za ktorú sa tovar dostane k zákazníkovi po odovzdaní zásielok na pošte, už závisí len od rýchlosti Slovenskej pošty alebo kuriéra.
  • Dodanie tovaru, ktorý máme u našich subdodávateľov, môže trvať trochu dlhšie, závisí to od rýchlosti, akou sú schopní nám svoj tovar subdodávatelia dodať. V takomto prípade dodacia lehota tovaru zvyčajne trvá 3-5 dní, ale ak ide o špeciálne produkty, ako napr. niektoré vonné tyčinky alebo kadidlá, tak maximálna dodacia lehota tovaru môže byť až 14 dní, vo výnimočnom prípade dlhšie, ak sa jedná o ručne vyrábané produkty. Zákazník je o každej zmene stavu objednávky (o tom, či sme ju v našom systéme zaevidovali alebo vyexpedovali) informovaný emailom, zákazníkov informujeme aj o nedostupnosti tovaru, ak nastane.

 

4. Na stránke produktu je informácia, že tovar je dostupný, ale po odoslaní objednávky mi emailom prišla informácia, že tovar momentálne nie je na sklade.

  • Označenie tovaru, že je dostupný, platí pre tovar, ktorý máme na predajni alebo v našom sklade, resp. v skladoch subdodávateľov. Pri niektorých produktoch (napr. knihy, karty, vonné tyčinky alebo polodrahokamy) môže nastať situácia, že ak je o dané produkty veľký záujem, tak tovar sa vypredá nielen u nás priamo na predajni, ale aj u našich subdodávateľov, čím nastane situácia, že ďalší nový tovar sa nám nemá ako dodať. V takýchto prípadoch sa musí počkať na výrobcu, pokým vyprodukuje nový tovar alebo je nám oznámené, že tovar je už úplne vypredaný. Zákazníkov vždy informujeme o všetkých nových skutočnostiach, týkajúcich sa dostupnosti tovaru. Jednokusový tovar, ako napr. ametystové drúzy po predaní je možno nahradiť iba alternativnými produktami (teda inými drúzami), platí to aj pre väčšinu polodrahokamov. V záujme spokojnosti zákazníkov dlhodobo pracujeme na systéme, ktorý bude čo najvernejšie zobrazovať aktuálne stavy produktov.

 

5. Vytvoril/a som si objednávku, ale neprišla mi na email žiadna informácia. Je to v poriadku?

  • Ak ste úspešne dokončili objednávku, tak o Vašej objednávke vieme a s veľkou pravdepodobnosťou už pracujeme na jej vybavení. Doručenie emailu s potvrdením objednávky by malo nastať v priebehu niekoľko málo minút, výnimočne do 15-20 minút. Ak Vám neprišiel žiadny email o potrvdení objednávky ani do polhodiny, tak s najväčšou pravdepodobnosťou nastali dve situácie:
    1. Nesprávne ste zadali Vašu emailovú adresu (stáva sa, že zákazník spraví preklep v adrese alebo použije diakritiku alebo omylom klepne po medzerníku, čím vytvorí medzeru), náš systém síce odošle email, ale ten sa už nedoručí, pretože email odišiel na neexistujúcu adresu.
    2. Používate emailové schránky na serveroch ako napr. atlas.sk, centrum.sk, pobox.sk a pod. Slovenské emailové služby sú známe tým, že príliš prísne filtrujú obsah a emaily z viacerých domén považujú za spam. Skontrolujte si zložku, kam sa Vám ukladá spam, či tam od nás nenájdete email, ak nenájdete od nás žiadny email, tak protispamový filter bol tak účinný, že email od nás zmazal ešte na serveri. Z tohto dôvodu odporúčame používať emailové schránky na serveroch gmail.com, ktoré sa ukázali z tohto pohľadu oveľa spoľahlivejšie. Ak nie ste si istí s objednávkou, kontaktujte nás počas pracovnej doby (medzi 10:00 - 18:00) na telefónnom čísle 0915 747 082.

 

6. Na eshope som si objednal/a produkty, chcem za tovar zaplatiť na predajni, keď si preň prídem, ale na eshope máte iba možnosť platby vopred.

  • Tento postup aplikujeme na základe dlhodobej skúsenosti, počas ktorej sme zistili, že je najvhodnejší. Ponúkali sme možnosť, že zákazník si objedná tovar a v objednávke označí, že zaplatí pri prebratí tovaru. Takýto postup nie vždy efektívne fungoval z dôvodu, že sa stalo, že zákazník si pre produkty často prišiel aj po 2 týždňoch, niekedy vôbec a tým pádom produkty "museli čakať" namiesto toho, aby sa mohli predať ďalším záujemcom. Občas nastala aj opačná situácia, že zákazník si prišiel pre tovar, ktorý nám mal ešte len prísť od dodávateľa.
  • Preto sme zvolili nasledujúci postup:
    1. Zákazník si objedná tovar a zvolí si osobný odber
    2. My objednávku vybavíme, až keď je kompletná, teda, že všetky produkty v objednávke sú prichystané, kontaktujeme zákazníka a poskytneme mu platobné údaje.
    3. Zákazník za tovar zaplatí, od tej chvíle produky v objednávke sú rezervované pre zákazníka, už nezáleží na tom, kedy sa zákazník pre produkty zastaví, aby si ich vyzdvihol, počkajú si na neho :)
  • Pozn.: Aktuálne prijímame platby aj v hotovosti.